Organisatie

Maak kennis met Ons team

Het hart van Multi-Service


Organisatie

Frank Verberne

Algemeen directeur

Als eigenaar en Directeur van Multi-Service schoonmaak- en bedrijfsdiensten ben ik al op jonge leeftijd besmet met het schoonmaakvirus. Op mijn 18e jaar begon ik als vakantiewerker bij een schoonmaakbedrijf, en nu ruim 30 jaar later vindt ik het nog steeds het mooiste beroep. Na ruim 10 jaar ervaring opgedaan te hebben bij enkele gerenommeerde schoonmaakbedrijven, besloot ik om in 1994 mijn eigen schoonmaakbedrijf op te richten. Voor mij stond één ding als een paal boven mijn emmer sop. Zowel mijn medewerkers alsmede mijn opdrachtgevers moesten centraal staan. Deze waren belangrijk. En nu na bijna 27 jaar ben ik nog steeds niet van dit standpunt af te brengen. Op medewerkers moet je zuinig zijn, net zo zuinig als op je schoonmaakmaterialen. Medewerkers zijn het belangrijkste gereedschap van je organisatie. Een langdurige relatie met opdrachtgevers is belangrijk. Ik ben dan ook vereerd dat er opdrachtgevers van onze diensten gebruik maken vanaf dag één. Ik heb zelf een hekel aan bureaucratie en heb dan ook een organisatie neergezet met korte lijnen. Directe aanspreekpunten die altijd bereikbaar zijn. Ik maak dan ook graag altijd zelf kennis met mijn nieuwe of geïnteresseerde opdrachtgevers. Ik kom dan ook graag persoonlijk bij u langs voor het maken van een offerte (uiteraard op maat).


Rick Verberne

Afdelingshoofd Projectmanagement

Vanaf mijn 10e jaar inspireerde met het schoonmaakvak. Mijn Oma maakte voor mij bedrijfskleding op maat en zo ging ik al mee met mijn Pap. In 2008 ben ik officieel begonnen als vakantiewerker. In 2010 behaalde ik als jongste mijn diploma vakgeschoold schoonmaker. Na mijn studie ben ik als schoonmaker bij Multi-Service gebleven. Naast mijn werkzaamheden als schoonmaker ben ik ook op Freelance basis aan de slag gegaan voor mijn tweede passie “Licht en geluid”. Voor dit laatste heb ik een studio gevolgd op de Herman Brood Academie in Utrecht. Toen mij werd gevraagd door Bart Coppens of ik hem wilde opvolgen bij Multi-Service heb ik “ja “ gezegd. Het leek mij een hele uitdaging om bij Multi-Service de afdeling van Bart te gaan leiden. Als schoonmaker had ik al heel veel contact met onze opdrachtgevers en met mijn instelling “de kwaliteit en service moet goed zijn” moest dat gaan lukken. Mijn opleiding is nu mijn hobby en ga nog regelmatig mee als er weer ergens een podium wordt opgebouwd. Zo kan ik twee leuke bedrijfstakken combineren.

Rick Verberne


Frauke Teeuwen

Hoofd Personeel en Organisatie

In mei 2005 ben ik begonnen als fulltime schoonmaakster bij Multi-Service schoonmaak- & bedrijfsdiensten. Binnen dat jaar vroeg Frank mij of ik interesse had om de loonadministratie over te nemen en in 2006 heb ik deze functie volledig op mij genomen. Om deze functie goed te vervullen heb ik de opleiding Basiskennis Loonadministratie gevolgd, ook zijn er jaarlijks workshops vanuit het loonadministratie programma die ik bijwoon om op de hoogte te blijven van alle nieuwe wijzigingen. Wij werken met een administratieprogramma dat volledig is toegespitst op de schoonmaakbrache. Voor mij is het belangrijk dat het personeel krijgt waar ze recht op hebben, door middel van een kloppende uren- en loonadministratie. Tevens ben ik het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf, zowel telefonisch als verkoopster in onze winkel. Voor alle vragen over personeel, uren, ziekte, en loon kunt u bij mij terecht.


Marco van de Brand

Rayon manager / adviseur en controleur

Op 15 jarige leeftijd wist ik het: ik wou kok worden. Na een opleiding en carrière van 15 jaar in de horeca als Chef-kok, werd ik steeds meer besmet met het hygiëne virus. Toen de mogelijkheid zich voortdeed om een overstap te maken in 2010, heb ik deze met beiden handen aangegrepen. Ik ben gaan werken als VSR Inspecteur in de schoonmaak. Na een periode van 3 jaar werkzaam geweest te zijn in de controle van de schoonmaak, en daarnaast een eigen onderneming gevoerd te hebben, werd ik benaderd door een schoonmaak groothandel.

“ Kan je ons komen versterken ? ” was de vraag en ik heb deze uitdaging aangepakt voor een periode van 6 ½ jaar.

Hier heb ik mij nog verder kunnen ontwikkelen met kennis en ervaringen in en uit de schoonmaak. Tijdens deze 6 ½ jaar stond Multi-Service al hoog bij mij in het vaandel en toen Frank Verberne mij benaderde hoefde ik niet lang na te denken. Als Rayon manager/adviseur en controleur schoonmaak zie ik er naar uit om de service en kwaliteit te waarborgen en te onderhouden. Werken voor een bedrijf die Service met een hoofdletter schrijft, is voor mij een verlenging van mijn eigen persoonlijkheid.

Bent u benieuwd naar wat voor u de mogelijkheden zijn die wij kunnen bieden? Dan kom ik deze graag persoonlijk met u doornemen.


De waardering van multi-service.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 1 reviews.