Organisatie

Maak kennis met Ons team

Het hart van Multi-Service


Organisatie

Frank Verberne

Algemeen directeur

Als eigenaar en Directeur van Multi-Service schoonmaak- en bedrijfsdiensten ben ik al op jonge leeftijd besmet met het schoonmaakvirus. Op mijn 18e jaar begon ik als vakantiewerker bij een schoonmaakbedrijf, ghostwriter klausur en nu ruim 40 jaar later vindt ik het nog steeds het mooiste beroep. Na ruim 10 jaar ervaring opgedaan te hebben bij enkele gerenommeerde schoonmaakbedrijven, besloot ik om in 1994 mijn eigen schoonmaakbedrijf op te richten. Voor mij stond één ding als een paal boven mijn emmer sop. Zowel mijn medewerkers alsmede mijn opdrachtgevers moesten centraal staan. Deze waren belangrijk. En nu na bijna 28 jaar ben ik nog steeds niet van dit standpunt af te brengen. Op medewerkers moet je zuinig zijn, net zo zuinig als op je schoonmaakmaterialen. Medewerkers zijn het belangrijkste gereedschap van je organisatie. Een langdurige relatie met opdrachtgevers is belangrijk. Ik ben dan ook vereerd dat er opdrachtgevers van onze diensten gebruik maken vanaf dag één. Ik heb zelf een hekel aan bureaucratie en heb dan ook een organisatie neergezet met korte lijnen Hausarbeit schreiben lassen. Directe aanspreekpunten die altijd bereikbaar zijn. Ik maak dan ook graag altijd zelf kennis met mijn nieuwe of geïnteresseerde opdrachtgevers. Ik kom dan ook graag persoonlijk bij u langs voor het maken van een offerte (uiteraard op maat).This Bodybuilder Trained Calves for 30 Days to See if They’d Grow deca pills pro bodybuilder luke sandoe passes away at 30 years old | barbend


Rick Verberne

Afdelingshoofd Projectmanagement

Vanaf mijn 10e jaar inspireerde met het schoonmaakvak. Mijn Oma maakte voor mij bedrijfskleding op maat en zo ging ik al mee met mijn Pap. In 2008 ben ik officieel begonnen als vakantiewerker. In 2010 behaalde ik als jongste mijn diploma vakgeschoold schoonmaker. Na mijn studie ben ik als schoonmaker bij Multi-Service gebleven. Naast mijn werkzaamheden als schoonmaker ben ik ook op Freelance basis aan de slag gegaan voor mijn tweede passie “Licht en geluid”. Voor dit laatste heb ik een studio gevolgd op de Herman Brood Academie in Utrecht. Toen mij werd gevraagd door Bart Coppens of ik hem wilde opvolgen bij Multi-Service heb ik “ja “ gezegd. Het leek mij een hele uitdaging om bij Multi-Service de afdeling van Bart te gaan leiden. Als schoonmaker had ik al heel veel contact met onze opdrachtgevers en met mijn instelling “de kwaliteit en service moet goed zijn” moest dat gaan lukken. Mijn opleiding is nu mijn hobby en ga nog regelmatig mee als er weer ergens een podium wordt opgebouwd. Zo kan ik twee leuke bedrijfstakken combineren.

Rick Verberne


Frank de Haas

Algemeen manager

Mijn naam is Frank de Haas en al vele jaren werkzaam bij Multi-Service. Op mijn 15e begonnen als vakantie-/weekendkracht in de schoonmaak. Al snel doorgestroomd naar voorwerker/projectleider op diverse projecten binnen dit leuke bedrijf. Na het afronden van mijn studie ben ik in 2008 gestopt bij Multi-Service met de kanttekening dat ik zeker nog eens terug zou keren.
En ja hoor… In 2017 heeft Frank Verberne gevraagd of ik, naast mijn baan bij de Rabobank, terug wil keren bij Multi-Service. Een unieke kans die ik dan ook heb gepakt! Binnen Multi-Service vervul ik de rol als Algemeen Manager. In deze functie geef ik leiding aan de afdelingen HR & Administratie en Projectmanagement. Maar… als het nodig is ben ik ook zeker te vinden op de werkvloer.
De combinatie Rabobank – Multi-service voelt voor mij nog steeds erg goed door de diversiteit aan werkzaamheden en collega’s.

Een keer ‘n bakkie doen? Ik ben iedere woensdag en zaterdagochtend aanwezig. Hopelijk tot snel!


Anita Willemsen-Snijkers

Medewerker Administratie

In 2022 kreeg ik de kans om bij Multi-Service te gaan werken bij personeelszaken als zwangerschapsvervanging. Een branche die volledig nieuw voor mij was. Ik had altijd al een groot respect voor mensen werkzaam in de schoonmaak, en hoe langer ik bij Multi-Service werk hoe meer ik erachter kom wat het werk precies inhoudt.
Als medewerker personeelszaken heb ik een afwisselende baan. Zorgen dat voor het personeel alles geregeld is en hun een luisterend oor bieden wanneer dit nodig is.Daarnaast ben ik het eerste contactpunt voor alle inkomende telefoontjes en bieden we ondersteuning aan directie en plaagdierbestrijding. Deze grote variatie aan werkzaamheden maakt het een hele leuke baan, ik ben dan ook blij dat ik bij Multi-Service werkzaam ben.
In mijn vrije tijd gaan mijn man Jos en ik graag fietsen of wandelen en genieten wij van onze kinderen en kleinkinderen.


Christie van der Steen-van Leeuwen

Medewerker Administratie

In 2013 ben ik als parttime schoonmaakster begonnen bij Multi-service op de werkvloer.
Daar had ik altijd mijn vaste dagen en projecten waar ik met veel plezier gewerkt heb.
In Juni 2021 kwam Frank Verberne met de vraag of ik Frauke wilde vervangen als administratief medewerkster, ik was tenslotte een vertrouwd gezicht, kende alle medewerkers en alles valt te leren als je er maar voor de volle 100% achter staat.
Naast mijn werkzaamheden als administratief medewerkster werk ik ook nog twee dagen in een kledingzaak in Budel. Zo kan ik twee leuke en verschillende jobs combineren.


Marco van den Brand

Rayon manager / adviseur en controleur

Op 15 jarige leeftijd wist ik het: ik wou kok worden. Na een opleiding en carrière van 15 jaar in de horeca als Chef-kok, werd ik steeds meer besmet met het hygiëne virus. Toen de mogelijkheid zich voortdeed om een overstap te maken in 2010, heb ik deze met beiden handen aangegrepen. Ik ben gaan werken als VSR Inspecteur in de schoonmaak. Na een periode van 3 jaar werkzaam geweest te zijn in de controle van de schoonmaak, en daarnaast een eigen onderneming gevoerd te hebben, werd ik benaderd door een schoonmaak groothandel.

“ Kan je ons komen versterken ? ” was de vraag en ik heb deze uitdaging aangepakt voor een periode van 6 ½ jaar.

Hier heb ik mij nog verder kunnen ontwikkelen met kennis en ervaringen in en uit de schoonmaak. Tijdens deze 6 ½ jaar stond Multi-Service al hoog bij mij in het vaandel en toen Frank Verberne mij benaderde hoefde ik niet lang na te denken. Als Rayon manager/adviseur en controleur schoonmaak zie ik er naar uit om de service en kwaliteit te waarborgen en te onderhouden. Werken voor een bedrijf die Service met een hoofdletter schrijft, is voor mij een verlenging van mijn eigen persoonlijkheid.

Bent u benieuwd naar wat voor u de mogelijkheden zijn die wij kunnen bieden? Dan kom ik deze graag persoonlijk met u doornemen.


Leanne Berkers

Rayonmanager Regio Limburg

Werken bij Multi-service blijft altijd een uitdaging.

Iedere dag is anders.

Wij werken veel met mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt,

En juist die groep heeft bij ons net dat beetje extra aandacht.

Iedereen is uniek en iedereen leert bij ons omgaan met verschillende culturen.

Uiteindelijk werk je allemaal samen, en dat is juist de uitdaging.


Kelly Rooijmans

HR / Administratie

Ik ben Kelly Rooijmans en sinds kort werkzaam op de afdeling HR en administratie. Na 14 jaar zelfstandig ondernemer te zijn geweest hebben wij in november 2023 helaas onze bakkerij moeten sluiten. Daarna heb ik een periode van rust en tijd voor mezelf genomen. Begin 2024 zag ik de vacature bij Multi-service voorbijkomen en was meteen enthousiast. In de begin jaren van dit mooie bedrijf ben ik al eens werkzaam geweest als schoonmaker in de vakantieperiode en heb er toen heel wat uren doorgebracht. Ik heb dit altijd als heel prettig ervaren, mede door de fijne sfeer en collega’s. De keuze was daarom zo gemaakt om te solliciteren op deze functie. Begin Maart ben ik begonnen en ik moet natuurlijk nog veel leren, maar heb al wel gezien dat het een zeer afwisselde baan is en dat geen dag hetzelfde is. Dit zorgt voor veel uitdaging en die ga ik dan ook zeker niet uit de weg.

Hopelijk ben ik doormiddel van het volgen van diverse cursussen en de steun van mijn collega’s snel in geleerd, zodat is alle taken zelfstandig kan uitvoeren.