Onze diensten

schoonmaak-kantoor

Kantoren

“Een kantoor is weer schoon en fris als er door Multi-Service schoongemaakt is”

In een schoon en fris kantoor is het prettig werken, onze vakmensen zorgen er dan ook voor dat de schoonmaak tot in de puntjes wordt uitgevoerd. Of deze schoonmaak nu één of vijf keer per week moet worden uitgevoerd. Wij maken schoon wanneer u dit wilt! Of die tijd nu binnen of buiten de openingstijden van uw bedrijf liggen, onze medewerkers zullen er zijn.

Meedenken

Met onze opdrachtgevers staat bij ons hoog in het vaandel. Een werkprogramma is bij ons een hulpmiddel, maar niet doorslaggevend. Je kunt een koffievlek nu eenmaal niet een week laten zitten midden in een entree als je daar maar één keer per week deze vloer nat mag reinigen.

Periodieke schoonmaak

Binnen de kantorenschoonmaak is de periodieke schoonmaak de belangrijkste schoonmaak die er moet plaatsvinden. De periodieke schoonmaak bepaald de kwaliteit. Deze schoonmaak is voor Multi-Service schoonmaak- en bedrijfsdiensten dan ook heel belangrijk, en wij streven er dan ook naar om deze altijd bij daglicht uit te voeren. Je ziet nu eenmaal de vervuiling met daglicht vele malen beter. Wij bespreken graag met u onze werkwijze.


Scholen

“Een school is pas goed gedaan als er medewerkers van Multi-Service zijn doorgegaan.”

Het budget is laag, doch de kwaliteitseisen zijn hoog, voor Multi-Service schoonmaak- en bedrijfsdiensten was dit een uitdaging om hiervoor gepaste schoonmaakmethodieken te vinden die er voor zorgen dat je in relatief weinig uren veel kunt schoonmaken. Zo zetten we o.a. de methode “machinaal reinigen sanitair“ in om op een efficiënte, kwalitatief en hygiënisch manier snel sanitair te reinigen. Een methode die in de praktijk de helft minder tijd kost, maar wel dubbel resultaat oplevert.

Duidelijke afspraken voor onderwijzers en ouders

In iedere klas die wij schoonmaken hangt een duidelijk werkprogramma waarop precies staat wat wanneer gedaan wordt. Op deze manier blijft iedereen op de hoogte wat hij of zij van de schoonmaak op de school mag verwachten.

Periodieke schoonmaak

Ook hier is de periodieke schoonmaak weer de belangrijkste schoonmaak die er moet plaatsvinden. Bij Multi-Service schoonmaak- en bedrijfsdiensten willen wij het gehele jaar door een hoog kwaliteitsniveau, en niet alleen na een zomervakantie waarin de grote schoonmaak mag worden uitgevoerd. Wij noemen dit het berg en dal niveau, van een hoge kwaliteit van de schoonmaak van een school na de zomervakantie zie je het niveau weer langzaam zakken tot een dieptepunt voor de zomervakantie. Onze methode zorgt ervoor dat de school dit berg en dal effect niet hoeft te ondergaan, en dat je altijd aan de top staat. Uiteraard bespreken we onze filosofie en schoonmaakaanpak graag met u.


Winkels

“Een winkel of fabriek voor elk bedrijf een op maat geschreven methodiek.”

Door goed te luisteren naar de opdrachtgever ben je al snel op de hoogte van wat ze belangrijk vinden. Wij denken mee met de opdrachtgever. Schoonmaken moet een kostenpost zijn die rendement oplevert. Door onze jarenlange ervaring zijn we op de hoogte van vele afwerkmaterialen, en zijn we zelf altijd op zoek naar nieuwe, makkelijkere en snellere methodes.

Altijd een werkprogramma op maat

  • Wij maken voor iedere opdrachtgever een uniek werkprogramma.
  • Dit werkprogramma is dan ook ten aller tijde aan te passen naar de wensen van de opdrachtgever.
  • Wij houden ons niet vast aan uren en overeenkomsten.
  • Een langdurige relatie dat is wat wij belangrijk vinden.

Schoonmaken op Recreatieparken en in Horecagelegenheden is een vak apart. Een vak dat wij als geen ander verstaan. In deze tak van sport is het in 1994 begonnen. Recreatieparken verlangde naar continuïteit en professionalisering van de schoonmaak van o.a. hun sanitaire voorzieningen.

Daarna kwamen ook de overige zaken aan de order zoals de horeca op de parken, maar ook zwembaden etc. Een vakantiepark is geen kantoor en je moet heel flexibel kunnen zijn. Onze medewerkers moeten kunnen omgaan met heel veel pieken en dalen En dit laten onze goed opgeleide schoonmakers al vanaf 1994, dag in dag uit, weer zien. Bij veel vakantieparkenin Zuid Oost Brabant, Noord- en Midden Limburg en Belgisch Limburg is Multi-service een begrip. Flexibel inzetbaar zorgen ze voor onder andere schoon sanitair maar ook zorgen we jaarlijks dat er 80.000 verhuurobjecten zoals bungalows, chalets, appartementen en tenten worden schoongemaakt voor gasten die wij graag een warm welkom geven..

“Uw gasten zijn onze gasten”

Wij weten als geen ander hoe belangrijk gasten voor u zijn. Multi-service wil er dan graag aan bijdragen dat deze gasten tevreden zijn. Wij zijn er dan ook behoorlijk trots op dat onze opdrachtgever Grand café Usine in Eindhoven in 2012 de gouden toiletbril mocht ontvangen voor de schoonste en mooiste toiletten. Vakantiepark “de Paal “in Bergeijk waar wij al vanaf 1999 schoonmaken, mocht al vele prijzen in ontvangst nemen variërend van “camping van het jaar” tot “beste camping van Europa”. Uiteraard hebben hier onze medewerkers hier een steentje aan bijgedragen.


Sanitair

“Een toiletgebouw is weer schoon en fris als er door Multi-Service schoongemaakt is”

Hiermee is het in 1994 allemaal mee begonnen. Wij ontwikkelden toen een eigen schoonmaaksysteem om niet alleen op een snelle, maar ook om op een hygiënische manier sanitair schoon te maken.
In het hoogseizoen willen gasten weer snel gebruik kunnen maken van de sanitaire voorzieningen, en willen zeker gebruik maken van een schone toilet of douche. Onze sanitairreinigingsmachines worden door ons in eigen productie gemaakt. Ook de reinigingsmaterialen en –middelen zijn door ons zelf ontwikkeld.

Ontzorgen

Dat is zeker onze kracht als het gaat om de schoonmaak van sanitairegebouwen. De recreatie-ondernemer kan volledig op Multi-Service Horeca- & Recreatiediensten vertrouwen dat zijn sanitair in goede handen is, en dat hij hier geen omkijken naar heeft. Wij denken tevens mee met de keuze van sanitaire benodigdheden. Want een goede keuze aan toiletrolautomaten etc. zorgt er voor dat gasten nooit mis pakken.

Periodieke schoonmaak

Door sanitaire gebouwen zowel aan het begin van het seizoen alsmede binnen het seizoen te zorgen dat de periodieke schoonmaak vakkundig wordt uitgevoerd, is een schoon sanitairgebouw gegarandeerd.


Bungalows

“Een bungalow of chalet zijn pas goed gedaan als er medewerkers van Multi-service zijn doorgegaan”

Met ruim 80.000 schoon te maken verhuurobjecten kunnen we met trots zeggen dat Multi-service in de regio Zuid-Oost Brabant, Noord- en Midden Limburg en Belgisch Limburg één van de grotere spelers is. Wij weten hoe belangrijk die gast voor u is. Wij weten hoe belangrijk de gast zijn vakantie vindt. Hij verlangd dan ook op de eerste plaats naar een schone accommodatie. Deze gast wil op tijd in zijn of haar accommodatie. Wij kunnen met trots zeggen dat we gasten nog nooit teleurgesteld hebben. Gastvriendelijkheid is dan ook onze medewerkers op hun borst geschreven.

  • Linnenbeheer en –distributie
  • Uitgifte linnen en andere gastensupplies
  • Nazorg tijdens aankomstdagen
  • Keuze van gastensupplies
  • Trainen van uw eigen medewerkers aangaande de schoonmaak

Horeca

“Voor een schoon cafe, bar of restaurant staan wij garant”

Schoonmaken op Recreatieparken en in Horecagelegenheden is een vak apart. Een vak dat wij als geen ander verstaan. In deze tak van sport is het in 1994 begonnen. Recreatieparken verlangde naar continuïteit en professionalisering van de schoonmaak van o.a. hun sanitaire voorzieningen. Daarna kwamen ook de overige zaken aan de order zoals de horeca op de parken, maar ook zwembaden etc. Een vakantiepark is geen kantoor en je moet heel flexibel kunnen zijn. Onze medewerkers moeten kunnen omgaan met heel veel pieken en dalen En dit laten onze goed opgeleide schoonmakers al vanaf 1994, dag in dag uit, weer zien. Bij veel vakantieparkenin Zuid Oost Brabant, Noord- en Midden Limburg en Belgisch Limburg is Multi-service een begrip. Flexibel inzetbaar zorgen ze voor onder andere schoon sanitair maar ook zorgen we jaarlijks dat er 80.000 verhuurobjecten zoals bungalows, chalets, appartementen en tenten worden schoongemaakt voor gasten die wij graag een warm welkom geven.

Wij weten als geen ander hoe belangrijk gasten voor u zijn is Multi-service wil er dan graag aan bijdragen dat deze gasten tevreden zijn. Wij zijn er dan ook behoorlijk trots op dat onze opdrachtgever Grand café Usine in Eindhoven in 2012 de gouden toiletbril mocht ontvangen voor de schoonste en mooiste toiletten. Vakantiepark “de Paal “in Bergeijk waar wij al vanaf 1999 schoonmaken, mocht al vele prijzen in ontvangst nemen variërend van “camping van het jaar” tot “beste camping van Europa”. Uiteraard hebben hier onze medewerkers hier een steentje aan bijgedragen.


Referenties

Al sinds 1994 dragen onze medewerkers bij aan een schone leefomgeving in de gebouwen van onze opdrachtgevers. Vanuit diverse branches weten opdrachtgevers ons elk jaar weer beter te vinden. Om u een indruk te geven wie onze opdrachtgevers zijn, is hier een selectie van onze tevreden klanten: